Philips HF3465/01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HF3465/01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

JaccoV 29-07-2011
Geschreven voor: Philips HF3465/01

Ik ben erg gelukkig met deze aankoop. Van het geluid van mijn vorige wekker schrok ik erg en had slechte invloed op mijn humeur. Nu word ik van het licht wakker en als ik niet gelijk opsta is er nog een erg prettig wekgeluid wat langzaam in volume toeneemt. Het licht op volle sterkte is koud en fel, dus als lamp zet je hem graag wat minder. Als je hem weer als wekker wil instellen moet je hem wel weer feller zetten. Aanvankelijk dat ik dat het lichtknopje moeilijk te vinden zou zijn maar dat valt al gauw erg mee. Het display is in lichtsterkte regelbaar, maar de zwakste is al meer dan fel genoeg, ook zonder bril ;-).
Het is veel geld, maar het is erg fijn.

Officiele reactie van Philips Nederland 24-11-2011

@Jasmine89

Philips kan u melden dat de lamp blijft branden wanneer u de snooze functie gebruikt.

jasmine89 21-11-2011

Hallo, ik ben benieuwd of de lamp na het snoezen uitgaat of dat deze gewoon aanblijft?

Janina

anouk janssen 14-10-2010
Geschreven voor: Philips HF3465/01

Heerlijk wakker worden vanmorgen.
Makkelijk in gebruik.
Hoop dat hij zo goed blijf bevallen

rpgeug 07-10-2010
Geschreven voor: Philips HF3465/01

Aangeschaft met het oog op de donkere dagen. Moet zeggen, werkt prima, doet t wat doen moet. Erg basic qua uitvoering, maar dat weet je. Wil je meer geluidjes, radio dan moet je een duurder model nemen. Zie ik niet als minpunt dus. Is ook te gebruiken als gewone kamerverlichting. Maar dan zou t handig zijn als je de lichtsterkte daarvoor apart kunt instellen. Ben je brildrager, let er dan op dat zonder bril op het display maar matig is af te lezen. Voor de rest zeer tevreden, ook over de afhandeling door t bolle manneke.

jan76 03-09-2010
Geschreven voor: Philips HF3465/01

Pas binnen en gelijk uitproberen natuurlijk. En bij deze mijn review:

gebruikgemak
-zeer makkelijk, alles wijst voor zich dus je hebt de handleiding niet eens nodig.
-de lamp is makkelijk vervangbaar (nog lang niet nodig natuurlijk maar wel even bekeken.
-Handige snooze hendel die je eenvoudig naar beneden zet om te snoozen.

geluid
-bromt/zoemt (of wat dan ook) niet.
-wekgeluid is heerlijk, klinkt tropisch

licht
-makkelijk in te stellen op gewenste sterkte, wordt langzaam feller, ik heb m op 20
-tip:zet m iets hoger dan je bed om vreemde schaduw te voorkomen (het moet natuurlijk wel echt lijken)

djwacko 21-07-2010

Super lampje.

Deze gekocht in een op = op actie. Het is wel even goed lezen! lamp gaat aan 30 min voordat je instelt. kortom vanaf 6:30 wordt het steeds lichter, pas om 7:00 (je ingestelde wektijd) hoor je geluid erbij opkomen.

pluspunten:
- eenvoudig menu
- makkelijk in te stellen
- zowel geluid als lichtsterkte in te stellen
- lamp is te vervangen

Minpunten
- slechts 1 wekgeluid
- geen radio functie
- instelling nachtlampje is gelijk instelling sterkte lamp bij wakker worden (kortom zet je hem 's avonds op 4 dan moet je hem niet vergeten terug te stellen)